воскресенье, 8 июля 2012 г.

Рефлексія Модуль 1,2


Як під час навчання поставити перед собою цілі, які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати після нього? Як мої цілі навчання на тренінгу допоможуть мені вдосконалити власний педагогічний досвід? Як чіткі й конкретні власні цілі допоможуть мені цілеспрямовано навчатися на тренінгу?
Проекти надають широкі можливості для навчання. Вони залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань, будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах при виконанні дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії.
Докладний та деталізований План вивчення теми допоможе організувати навчання учнів після завершення тренінгу. У такому плані значна роль відводиться плану та інструментам оцінювання самостійної діяльності учнів. У ньому описується здійснення диференціації навчання учнів з різними навчальними потребами.
До початку роботи над виконанням завдання важливо ознайомитися з критеріями та вимогами до даного виду роботи, оскільки це може допомогти виконувати її якісно і згідно вимог.

Комментариев нет:

Отправить комментарий